pátek 9. srpna 2013

Peanut Butter Cookies (Sušenky z arašídového másla)


Mňam, tímhle potěšíte každého:) V Irsku jsem si zamilovala arašídové máslo, měli tam jedno skvělé značky Panda, a bylo božské. Co jsem našla tady v ČR, moc mi nechutnalo, měla jsem jedno z Tesca a nebylo vůbec dobré:( Ovšem našla jsem v Albertu značku Skippy a to je té nejdokonalejší Pandě z Irska celkem podobné. Nejvíc mi chutná "crunchy" s kousky arašídů.

Tenhle recept je od Betty Crocker. Je opravdu jednoduchý, je to záležitost půl hodinky:)

Potřebujete:
půl hrnku cukru
3 velké lžíce arašídového másla
90g změklého másla
1 vejce
hrnek a čtvrt polohrubé mouky
3/4 lžíčky sody bikarbony
1/2 lžičky prášku do pečiva


Postup:
Smíchejte cukr s arašídovým máslem, normálním máslem a vejce. Přidejte mouku, sodu a prášek do pečiva a vypracujte těsto. Pokud máte čas, vložte těsto do lednice a nechte chvilku odpočívat. Pokud čas nemáte, můžete se rovnou pustit do válení těsta a pomocí formiček vykrajovat kolečka. Vidličkou pak na každé sušence utvořte vzor, jaký vidíte na obrázku:) Opatrně sušenky přemisťete na plech vyložený pečícím papírem a pečte v troubě na 190C 8-10 minut! 10 je opravdu max. Chceme docílit lehce nazlátlých sušenek:) Po vytažení z trouby nechte na plechu vychladnout alespoň 5 minut.

Žádné komentáře: